Když jsem si před pár lety kupovala mobilní telefon, pořídila jsem si k němu SIM kartu v té době ještě společnosti Eurotel. Čas od času jsem od Eurotelu bez vyžádání obdržela SMSkou reklamu, ale řekla jsem si, že to není moc často, takže jim to budu tolerovat. Obzvláště když jsem na Vánoce obdržela malý dárek za věrnost. 🙂
V době, kdy přišel Vodafone s nabídkou víkendové SMS zdarma, jsem si pořídila SIMku i od nich.
Mezitím se Eurotel změnil na Telefónicu O2 a s touto změnou se i rapidně změnil už tak ne moc dobrý přístup k zákazníkovi. Zatímco Vodafone mi nikdy neposlal žádnou nevyžádanou reklamu, ani mi nevolal nikdo s “úžasnou” nabídkou a nebyl problém se dovolat na zákaznickou linku, kde mě pokaždé obsloužil extrémně ochotný a pohotový zaměstnanec, na O2 bylo prakticky nemožné se dovolat. Tak je tomu i dnes. Když už použijete Arabelin prsten a dovoláte se, máte pocit, že by bylo asi lepší, kdybyste se nedovolali vůbec. Buď se nedočkáte žádné konkrétní odpovědi, nebo se dočkáte dlouhého tápání často ne zrovna příjemného operátora.

Zhruba od poloviny loňského roku já i mamka sledujeme, že nám chodí vyúčtování za zaslání SMS na zahraniční čísla i v obdobích kdy jsme na zahraniční čísla vůbec nepsaly.
Pak pokaždé když jsem psala na české tel.č. – tzn. +420…., které se v té době nacházelo v zahraničí, jsem obdržela vyúčtování za SMS na “zahraniční čísla” á 5Kč!!!
Protože mě to opravdu překvapilo, ptala jsem se obchodního zástupce O2, jak to je s tarifem v tomto případě a ten mi sdělil, že za zaslání SMS na české tel.č., které není na území ČR se účtuje 5Kč.

Totéž bylo sděleno mamce operátorkou O2. Dovolat se na zákaznickou linku bylo asi jako výstup na Mount Everest a po její otázce, proč nás společnost neinformovala o tom, že když někdo z našich přátel překročí hranice ČR a my o tom nemáme ani tušení, máme za SMS platit 5,-Kč, jsme se dozvěděly, že O2 zákazníky informovala, ovšem pouze ty, kteří běžně zasílají více než 10% svých textových zpráv do zahraničí. Jinými slovy – u nás není zákazník jako zákazník…
Na O2 webových stránkách jsem ovšem včera našla informaci, že ve výše uvedeném případě by měl být účtován tarif 2Kč/SMS. Zavolala jsem O2 operátorce a ta mi sdělila, že by mi opravdu měly být účtovány 2Kč a informovala mě kdy jsem od Nového roku psala na zahraniční čísla. Mezi tím, že jsem psala na SK, kam jsem opravdu psala, mi tvrdila, že jsem zaslala SMS na egyptské číslo. To je ovšem naprostý nesmysl. Žádné kontakty s nikým, kdo má egyptskou předvolbu svého telefonu, nemám. Korunu tomu ještě přidalo neméně absurdní tvrzení operátorky, že zřejmě tedy z mého mobilního telefonu zaslal SMS někdo jiný. K mému telefonu nemá absolutně nikdo přístup a už vůbec ne v době, kterou uvedla jako čas odeslání této SMS. Ještě k tomu všemu lze v mém telefonu přesně kontrolovat výpisy o doručení zpráv a také přesný počet odeslaných zpráv, takže bych si jakýchkoli nesrovnalostí všimla.
Vážně si toto nedovedu vysvětlit jinak, než že O2 účtuje 5Kč za SMS odeslanou na české tel.č. do zahraničí. Proč se mi na soupisu odeslaných SMS u nich objevují čísla, na která nikdo nikdy z mého čísla nepsal, radši nechci ani domýšlet…

Dalším důvodem k negativnímu pohledu na tohoto operátora jsou stále přibývající reklamní SMSky a telefonáty. Když si například chcete dobít kredit a máte aktivovaný tzv. věrnostní program pro obdržení poměrné části kreditu jako bonus, počítejte s tím, že hned po dobití vám přijde zhruba 7 “informačních” SMS. Do toho vám chodí reklama. To vše je završeno tím, že vám neustále volá operátor a dožaduje se toho, abyste přešli na paušál. Již několikrát jsem společnosti sdělila, že nemám zájem a aby mi již nevolali. Ti ovšem neodbytně pokračují v pokusech, zda zákazník náhodou nezmění svůj názor a nezdráhají se vám zavolat i o víkendu, v pracovní době, nebo pozdě večer. Několikanásobné žádání společnosti, aby nás neobtěžovali v pracovní době, neboť našeho vedoucího soukromé hovory přivádějí téměř k nepříčetnosti a ani nemáme čas si s nimi povídat, v pozdních večerních hodinách kdy si po těžkém pracovním dni chceme třeba v klidu užít romantickou večeři a také tak o víkendech, kdy jsme s našimi protějšky a nemáme zájem být rušeni na pikniku v přírodě, atd., je bezvýslednější, než žádat sochu Boženy Němcové, aby napsala druhý díl Babičky. Takže pokud si budete pořizovat O2, nezapomeňte si rovnou přikoupit náhradní baterii do svého mobilního telefonu…

Stupeň tohoto obtěžování už je natolik vysoký, že v nejbližší době obě končíme s využíváním služeb této společnosti a přecházíme k Vadafonu, kde se na nejvyšší úrovni umí starat o zákazníka a nezasílají mu každý rok v prosinci vyúčtování za 20 SMS když jich napsal pouze 10…

Kategorie: Komentáře

0 komentářů

Napsat komentář

Avatar placeholder

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *